Ben je niet tevreden over je aankoop? Dat kan maar is geen enkel probleem. Je hebt hiervoor veertien dagen bedenktijd. Een reden mag je ons altijd geven maar het is niet noodzakelijk.

Het enige wat wij vragen is dat je het product op eigen kosten en verzendingsrisico binnen de 14 dagen aan ons terug bezorgt. Of je kan het bij ons persoonlijk afgeven op het retouradres Grotestraat 221 te 3850 Wijer. Zo bespaar je de retourkost en kan je andere artikelen eventueel bekijken.

Uiteraard moet het product:

  • in zijn originele staat zijn
  • ongebruikt zijn
  • onbeschadigd zijn
  • voorzien van alle originele labels zijn
  • in de originele verpakking zijn

Hoe retourneren?

  1. Meld je aan en ga naar bestellingen
  2. Vervolgens klik je helemaal rechts in de kolom van je bestelling op details en kan je aanvinken wat je wil retourneren en gelijk een retour aanvragen
  3. Als je dit correct hebt gedaan vind je onder de knop terugzending je retourartikels terug.
  4. Print je retourformulier uit en stuur het mee met je pakket naar ons retouradres:

Louie and Friends
Grotestraat 221
B-3850 Wijer-Nieuwerkerken

Of

Lever je pakket persoonlijk af met ingevuld retourformulier. Het is niet nodig hiervoor een afspraak te maken als u rekening houdt met onze openingsuren, maandag tot vrijdag van 8u tot 12u en van 13u tot 18u.

Terugbetaling

Louie and Friends verbindt zich ertoe binnen de 30 dagen na ontvangst van het product het door de koper betaalde bedrag exclusief verzendkosten terug te betalen op een bankrekeningnummer door de koper bepaald.

Bij niet-correcte terugzending conform onze voorwaarden zal Louie and Friends niet gehouden zijn tot betaling van enig bedrag en blijft het product eigendom van de koper. Deze kan het dan binnen de 14 dagen ophalen op ons retouradres: Grotestraat 221, 3850 Wijer-Nieuwerkerken of op uitdrukkelijk verzoek van de koper en op diens eigen kosten terugbezorgd worden. In dat geval wordt het risico van de terugzending van het artikel alsook de kost voor het terugzenden uitsluitend gedragen door de koper.

Klachten en geschillen

Wij doen er uiteraard alles aan om je zoveel mogelijk service te bieden maar soms loopt het toch eens mis. Onze excuses alvast hiervoor.

Problemen kun je oplossen en dit kan het best en snelst door ons een mail te sturen en je klacht zo goed mogelijk te omschrijven, eventueel met foto’s.

Geraken we er samen toch niet uit dan kan je een klacht voorleggen bij de geschillencommissie via het ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Product toegevoegd aan verlanglijst